شارژر همه کاره موبایل


شارژر همه کاره موبایل CX-168C

USB MULTI-CHARGE CABLE

مورد نیاز کلیه افراد

قابلیت اتصال به فندک اتومبیل،برق خانگی و کامپیوتر

یک شارژر برای چند نفر!!

این شارژر جادویی می تواند به شما و دوستانتان در مکان و زمانهای مختلف کمک شایانی نماید.
حتما تاکنون برای شما پیش آمده است که شارژر تلفن همراه و یا psp  خود را به همراه نیاورده باشید و یا اینکه در اتومبیل شارژ موبایل شما و یا همراهانتان به اتمام رسیده باشد و کلافه شده باشید در این هنگام هست که توسط اتصال فندکی این شارژر قابلیت شارژ موبایل خود و سایر همراهانتان را خواهید داشت همچنین می توانید از این وسیله در منزل توسط برق خانگی و یا با اتصال USB به کامپیوتر و لپ تاپ وسیله مورد نظر را شارژ کنید.
این شارژر قابلیت شارژ همزمان 10 وسیله را دارد و با بیش از 50 نوع گوشی مانند نوکیا،سونی اریکسون،سامسونگ،ال جی،موتورولا و ... سازگار می باشد.
مجموعه اتصال و گوشی هایی که این وسیله می تواند برای شارژ آنها مورد استفاده قرار گیرند به شرح زیر است:
اتصال ۲ میلی متری گوشی های نوکیا
اتصال ۳٫۵ میلی متری گوشی های نوکیا
اتصال PSP سونی
اتصال mini USB مانند گوشی های موتورولا V3 و همچنین برخی گوشی های HTC
اتصال micro USB برای گوشی موتورولا V8
اتصال گوشی های LG
اتصال ۲۰P s سامسونگ
اتصال ۲۰P M سامسونگ
اتصال گوشی های سونی اریکسون
و در نهایت اتصال آی فون و آی پاد که علاوه بر شارژ می تواند برای جابجایی فایل نیز استفاده گردد.



ساعت Chanel


ساعت بسیار زیبا و جذاب Chanel

ویژه خانمهای شیک پوش و مشکل پسند

مکمل زیبایی و جذابیت شما

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید!

درخشش تو ، چشم انداز یک زیبایی

طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت همگان را حیرت زده خواهد کرد.این ساعت یک مدل بسیار مناسب برای دختران امروزی است و قابلیت ست کردن با لباسهای اسپرت را دارا می باشد.سنگهای درخشان ساعت جلوه خاصی به آن داده است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.
ساعت شانل را می توانید به عنوان هدیه ای ارزشمند و ناب به شخص مورد علاقه خود تقدیم نمایید و مطمئن باشید با اهداء این ساعت در قلب وی جاودانه خواهید شد.



گردنبند مروارید


ست گردنبند مروارید ،گوشواره و حلقه

درخشش تو ، چشم انداز یک زیبایی

هدیه ای ماندگار ، بی همتا و متمایز

محصولی جذاب و منحصر بفرد ویژه خانمهای مشکل پسند

قابلیت ست کردن با سایر زیور آلات

برای اولین بار خودتان مروارید را از صدف واقعی در آورده و در آویز و زنجیر مخصوص آن قرار دهید!

هدیه ای ارزشمند و غافلگیر کننده برای همسر و یا نامزدتان. این ست مروارید دارای بسته بندی بسیار شیک و شکیل می باشد.


دانلود بازی - بازیهای جدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























بازیهای جدید

Woodcutter Simulator 2012 PC دانلود بازی Woodcutter Simulator 2012 برای PC

|نسخه معتبر PROPHET|

هر گیمری دوست دارد تا تجربه هایی جدیدی را کسب کند یا چیزی را تجربه کند که تا به حال تجربه نکرده است، بازی شبیه ساز هیزم شکن 2012 به پلیر این امکان را میدهد تا تمام مراحل راه اندازی و کنترل یک کارخانه چوب را به دست گیرد و تمام کارها را زیر نظر خود داشته باشد. پلیر در این بازی وظیفه دارد تا درخواست ها و سفارشات مشتریان را به انجام برساند و برای انجام این کار دست به قطع درختان جنگل میزند و تمام مراحل آماده سازی سفارشات را زیر نظر خود دارد. به نکته ی جالب در بازی میتوان به کار کردن با ماشین آلات سنگین که هر کدام به نوبه ی خود وطیفه ی خود را انجام میدهد اشاره نمود. گرافیک و گیم پلی بازی در حد معقول است.دانلود + ادامه...

Madagascar 3 The Video Game XBOX360 دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game برای XBOX360

|نسخه معتبر ZRY|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

در بازی ماداگاسکار 3 بازی کن باید الکس شیر، مارتی گورخر،ملمن و گلوریا را که در یک سیرک کار میکنند و در حال سفر هستند برای بازگشت به خانه آن ها را هدایت کند. ماموریت های بازی به دور تمام اروپا ختم میشود که سیرک در تمام مناطق اروپا در حال اجرای نمایشات خود هستند، در این میان پنگوئن ها باز به فکر یک نقشه فرار هستند که با دست به دست هم دادن با حیوانات دیگر سعی در اتمام نقشه و عملی کردن آن دارند. ماداگاسکار 3 یک بازی جذاب است که میتوان آن را در رده ی بازی های فکری قرار داد که علاوه بر کمدی بودن آن بسیار مهیج است. در بازی شخصیت های جذاب و معروف زیادی از جمله پادشاه جولین، موریس وجود دارند.

دانلود + ادامه...

Max Payne 3 PC bb دانلود بازی Max Payne 3 برای PC|نسخه BlackBox

|نسخه معتبر و کم حجم BlackBox|

بازی مکس پین پس از 12سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی 12سال بعد از داستان مکس پین 2در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است کهMax Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که درMax Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآورMax Payneهای 1&2 را درMax Payne 3 نیز پیاده کنند.دانلود + ادامه...

Max Payne 3 PC دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

|نسخه معتبر RELOADED|

|دوستان توجه کنند که این نسخه تست شده هست، 2نسخه به نام RELOADED منتشر شده است که این نسخه اصلی است|

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از 12سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی 12سال بعد از داستان مکس پین 2در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است کهMax Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که درMax Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآورMax Payneهای 1&2 را درMax Payne 3 نیز پیاده کنند.دانلود + ادامه...

Agricultural Simulator Historical Farming 2012 PC دانلود بازی Agricultural Simulator Historical Farming 2012 برای PC

|نسخه معتبر TiNYiSO|

آیا تا به حال به فکر تجربه کردن کار کشاورزی در زمان های گذشته بوده اید ؟! بازی زیبای Agricultural Simulator Historical Farming 2012 که به شما این امکان را میدهد تا از چگونگی کار کشاورزی در سال های 1950 تا 1970 را به شکلی واقعی با تمام ابزار ها و ماشین آلاتی که در آن زمان کار کشاورزی انجام شده است را تجربه کنید. بازی یک شبیه ساز فوق العاده است که نسبت به حجم کمی که دارد از گرافیک و گیم پلی خوبی برخوردار است.

دانلود + ادامه...

عنوان یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز از شرکت یوبی سافت می باشد . می بایست با استفاده از موتورهای چهارچرخ به مسابقه بپردازید و در این مسیر می توانید در هنگام پرش از حرکات نمایش استفاده کنید تا هیجان بازی را دو چندان شود . این بازی توسط سازندگان بازی Call of Juarez: The Cartel ساخته شده است که از گیم پلی خوبی برخوردار است . شما می توانید در 45 مسیر مختلف و در مکان های عجیب و غریب به مسابقه بپردازید و افزایش سرعت و مهارت ، کلید پیروزی در تمامی مسابقات است . این امکان را خواهید داشت تا وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید تا از مسابقه با آن نهایت لذت را ببرید . بخش مالتی پلیر در سه حالت مختلف از 12 بازیکن پشتیبانی می کند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان از سایت mggames دریافت نمایید

دانلود + ادامه...

 

 


نوشته شده در چهارشنبه 91/3/31ساعت 2:48 عصر توسط alibarazandeh نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin